ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΑ
Η αποστολή των προϊόντων από την εταιρία μας, πραγματοποιείται εντός 4-6 εργάσιμων ημερών.
Η εταιρεία Παπούδη Μαρία Αγγελική & ΣΙΑ ΕΕ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο λάθος ή παρατηρήσετε κάτι το ασυνήθιστο (π.χ. στην τιμή ή τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος), παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα στα στοιχεία που θα βρείτε στη σελίδα «Επικοινωνία».
Κόστος Μεταφορικών
Για αγορές αξίας άνω των 200€ η αποστολή είναι δωρεάν.
Το κόστος των αποστολών είναι 12€ για εντός Αττικής και 18€ εκτός Αττικής. Αποστολές με αντικαταβολή 15€ για εντός Αττικής και 20€ εκτός Αττικής. Σε περίπτωση αγορά αντικειμένου με μεγάλο όγκο πιθανότατα να υπάρξει αύξηση στην τιμή των μεταφορικών, θα γίνεται σχετική ενημέρωση από πλευράς μας πριν την αποστολή.
Τρόποι πληρωμής
- Όλες τις πιστωτικές κάρτες εκτός Diners
- Αντικαταβολή ,
- Κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς :
EUROBANK
0026.0031.35.0200861842
IBAN: GR7402600310000350200861842
Τράπεζα Πειραιώς
5021-062701-396
IBAN: GR1501720210005021062701396
Παπούδη Μαρία Αγγελική & Σια ΕΕ
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να διακόψετε αυτόματα την παραγγελία σας.
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία που θα βρείτε στη σελίδα «Επικοινωνία» της παρούσας ιστοσελίδας ή στην ενότητα «Εξυπηρέτηση πελατών» που βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του www.indihomedesigners.gr και η παραγγελία σας θα ακυρωθεί από εμάς.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία που θα βρείτε στη σελίδα «Επικοινωνία» της παρούσας ιστοσελίδας ή στην ενότητα «Εξυπηρέτηση πελατών» που βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του www.indihomedesigners.gr και ένας από τους εκπροσώπους μας θα προσπαθήσει να σας εξυπηρετήσει αν αυτό είναι δυνατόν και να σας εξηγήσει τις επιλογές σας.
Καθυστέρηση παραγγελίας
Υπάρχει το ενδεχόμενο η παραγγελία σας να καθυστερήσει για κάποιον από τους εξής λόγους:
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Μεταφορά Παραγγελίας Επίπλων
Παραγγελία Επίπλων
Στην περίπτωση παραγγελίας μεγάλου αντικειμένου που δεν μπορεί να παραδοθεί από εταιρία courier, για παράδοση εκτός Αθηνών, θα γίνεται τηλεφωνική συνεννόηση με τον πελάτη, προκειμένου η μεταφορά να γίνει με πρακτορείο της αρεσκείας του πελάτη. Σχετικά με το κόστος των ναύλων επιβαρύνει τον πελάτη όπου θα το αναλύσουμε ανά περίπτωση.